Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mroczniak | użytkownik

imię i nazwiskoMroczniak z Ciemności adresŁódź zarejestrowany11.06.2007 @21:22:18 ostatnio na stronie14.11.2014 @18:39:15

Wykasowałam wszystkie wcześniejsze prace. I ja tu tylko na moment. Tak myślę...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10590257
digarty2 komentarze354 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Fuiniheru    14.10.2007 @14:24:47
Tey Gloomy a weź coś maźnij z DB. Bo fajnie umiesz uagresywniać postacie(na przykładzie Mewtwo XD). Jestem ciekaw jak by Ci taki temat wyszedł :D
Pozdro pozdro od Mikołaja Buzka XDDDD
!Bogul    13.10.2007 @21:57:28
dzięki
_______
'Cry some more!'
~insdel    10.10.2007 @22:28:40
nom palce lekko mi sie pomyliloa tlo... czy to byla ironia ze dopasowane??bo wczesniej kolezanka napisala ze tlo nie pasi :D
Dziekuje za komenta i zapraszam do odwiedzania
POzdr
~insdel    10.10.2007 @13:06:10
Dziekuje milo mi, ze Ci sie podoba ;D
~insdel    09.10.2007 @16:27:14
A no pitu pitu nie mialem innej nazwy wiec dalem takie pitu pitu dziekuje za ocenke W sumie nie wyszlo tak jak chcalem ale trening czyni miszcza pozdrawiam
!Bogul    08.10.2007 @15:40:44
_______
'Cry some more!'
~Peorth    08.10.2007 @00:23:47
Hehe mam oko co?
_______
"Po co sie przejmować?-I tak za 50 lat umrzemy"xD
!Bogul    07.10.2007 @22:55:25
dzięki, ale jedno "ale": to jest tylko zbroja, nie rysowałem Jej na golasa, to jest zbroja, nie tunika, łachmanek, ciuszek.
_______
'Cry some more!'
~ascella    07.10.2007 @22:08:47
Dziękuję pięknie^^
!Bogul    05.10.2007 @21:01:59
możesz, nikt Ci nie broni, po prostu ja bym nie rozjaśniał
_______
'Cry some more!'
!Bogul    01.10.2007 @20:55:38
i bardzo dobrze:P
_______
'Cry some more!'
!Bogul    01.10.2007 @20:12:32
Pamiętaj, słupki nic nie znaczą
_______
'Cry some more!'
-Winry13    01.10.2007 @19:15:34
no wiem wiem że kiepski
!Bogul    01.10.2007 @18:47:38
I o to chodzi, co, chcesz żeby zawsze było dobrze? Nudno by było
_______
'Cry some more!'
~insdel    01.10.2007 @17:30:31
!Bogul    30.09.2007 @20:05:25
I to Ci się chwali, własna kreska, ale ta praca Ci nie wyszła, wybacz
_______
'Cry some more!'
~insdel    30.09.2007 @19:59:59
ciekawa galeria z mila checia bede łoczowac jezeli nie bedziesz miala nic przciwko
~OlaJ85    30.09.2007 @19:38:28

no fakt, jest inna ale to nie znaczy ze zła

pozdrawiam i zycze dużo natchnienia w pracy :D
_______
Najlepszą podzięką za komentarz będzie komentarz

The greatest thing, You'll ever learn
Is just to love and be loved in return...
~insdel    30.09.2007 @18:27:33
Poczatkowy plan byl narysoanie Edwarda ale z kazda chwila coraz mniej mi przypominal go... dlatego wiec nie dalem tytulu FMA obrazka...Lecz jesli stwierdzilas ze Edward to jednak nie duzo mi brakuje :P
pozdrawiam
!Bogul    30.09.2007 @18:23:18
wielkie dzięki
_______
'Cry some more!'
~Fuiniheru    30.09.2007 @15:54:27
dzięks
~mangarz    28.09.2007 @19:14:05
nie to nie jest koala
_______
żyć jest trudno ale nie próbować czegoś z życiem zrobić jeszcze trudniej
^Carnelia    26.09.2007 @23:40:58
No niech Ci będzie, ale tło rzecz przydatna
~Fuiniheru    26.09.2007 @16:23:37
Nom, wiem. Włosy zrypane. Ale chciałem tak je trochę skrzywić.
!Bogul    26.09.2007 @15:15:25
faktyczniedzięki za watcha
_______
'Cry some more!'
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt